Monday 1 October 2012

Allah Menguji

Assalamualaikum.

Harini kerja dengan takde mood. Aku nak masa cepat berlalu biar Mr. Bambam cepat balik, tapi dalam masa yang sama aku nak masa bergerak perlahan kerana urusan borang nikah masih tidak boleh disiapkan. Manalah misi ni. Takda call pun cakap ujian HIV dah siap. Hmmm.

Malam tadi emel Mr. Bambam, tunggu punya tunggu takda respond pun. Yelah, aku nak tahu jugak kan, dia dah sampai ke belum, makan macam mana, hotel ok ke tak. Sampai naik meroyan jugak la. Sedih tau korang. Lain betul rasanya bila Mr. Bambam berada luar dari Malaysia. Sebelum ni pun dia pernah outstation jugak, di Labuan tapi takda lah aku rasa macam ni. 

Pagi tadi, tengah aku sebok buat kerja, notification kat emel opis keluar. Aku pandang sekali lalu, 'Ayg'. Tu ayat yang aku nampak. Tanpa berlengah terus klik kat emel. Mr. Bambam emel, terus meleleh air mata aku. Alhamdulillah, dia kata dia ok kat sana. Lega.
Katanya kat hotel tu takda sediakan wifi free. Kena charge, mahal pulak tu. Tak dapat nak facetime. 

Takpe la syg. Kita emel je pun dah cukup. Dari tak dapat berhubung langsung kan. 

Miss u so much SYG.



***
Aku tahu Allah nak menguji sejauh dan seteguh mana 
cinta kami bila berjauhan 

♥♥♥



No comments: