Tuesday 2 October 2012

Yang dirisau

Hmmm...

Risau risau risau risauuuu.....
(nyanyi ala-ala lagu kalau cinta ek) 
Hehe...

Kalau aku cerita kat Mr. Bambam mesti dia gelakkan aku.
Yelah, aku risaukan HIV Test dia yang katanya sebulan baru siap,
Sekali aku punya yang tak siap2 lagi.  Keh3.
Dia punya dah siap tau. 
Misi Klinik Kesihatan Kahang Timur dah call tadi.
Yek yek je misi kat tempat aku tu kata 2 minggu, 
ni dah lewat seminggu tak siap2 lagi.
Takpe lah misi ye, sebab haritu masa aku buat HIV Test korang bagi layanan yang terbaik, aku tak marah.
Serius tak marah ni.
Sayaaaaaaang sangat2. 


***
Takpe misi ye, korang ada 2 minggu je lagi nak siapkan result HIV aku tu tau. 
Kalau tak, siap laaaaaa korang ye...
Kalau tak korang yang siap, aku la yang tak siap...
Tak kawin la aku misi oiiiii...




No comments: