Thursday, 18 October 2012

Interview Kahwin

Isnin lepas aku dan Mr Bambam serta ditemani Mak dan Ayah Mr. Bambam ke Pejabat Agama Kluang untuk urusan penghantaran borang nikah. Kalau di Johor, bakal pengantin perlu di interview @ kat borang tu tulis sesi temubual. Yang ngelatnya, Mr Bambam tak kena tanya pun. Tau2 je dah lulus. Cisdel betul. Heheheheee... 


Study buku agama sampai tertidur ini budak. Keh3.

Muka lega beliau sebab tak kena interview

Selesai urusan di Kluang, petang tu terus ke Kota Tinggi pulak. Giliran aku pulak nebess. Esoknya terus ke Pejabat Kadi Kota Tinggi. Aku kena tanya 5 soalan. Alhamdulillah, aku lulus dengan jayanya..hehe. Cuma ada lampiran yang tak lengkap kat borang aku. Bukan salah aku, staff pejabat tu yang tak maklum kena sediakan lampiran tu. So, aku terpaksa mintak tolong akak aku hantarkan borang dan lampiran tu ke Pejabat Kadi Jumaat ni.


***
Hmm, terpaksa menyusahkan orang lagi. 
Sorry kakak. (^_^)





6 comments:

bintanghati said...

oo kne interbiu ye...
soklan ape...
kite ritu xde pun interbiu2 ni..
mybe sesi bual bicara ye...

meazrynn said...

bintanghati : awak bakal pengantin mane ye..kalau johor memang ada temubual ni..dia tanya brkenaan basic pasal agama..dia suruh mengucap, niat mandi wajib, tanggungjawab istri..yg basic2 je.. :)

cik azLyzah⊙.☉ said...

Ade interbiu ke..Seb baek tempat cik tak de.kalau tak alamat nye ramai yang tangguh kawen..huaaahuaaahuaaaa

meazrynn said...

cik azlyzah : ish tak kan smpai nak tangguh kawin..rugi laa..hehe..die tnye basic2 je..kompem ley jawab.. :)

Fiza Jaafar said...

eh ade interbiu ke..alaaa..ni yang nebes nih.,., kena bukak buku agama balik..hehe

meazrynn said...

fiza :

hehe..ala soalan mudah2 je..sgt basic..don't worry k..

btw thanks ye singgah sini.. :)