Friday 12 August 2016

The Junni Pinkish White Skincare

Assalamualaikum.



Haa cer teka apa ada dalam bungkusan ni. Hehe, opkos la korang dah tahu kan. The Junni. Ha? Ada yang tahu ke apa tu? Aku masa memula pun macam pelik dengar jenama tu, tapi sebab dia pelik buat aku tertarik nak cuba. The Junni ni skincare. Aku jumpa produk ni masa jalan2 kat youtube.

Malas nak cerita panjang2. Nilah rupa The Junni ni.


Tengok kotak luar macam sayang nak guna. Comel sangat.
Aku tertarik nak cuba The Junni ni sebab cream dia lain dari skincare yang kunyit2 semua tu, harga pun mampu milik. Testimoni pulak ramai yang cakap bagus. Muka aku ni bekas jerawat banyak, ada jugak jerawat tumbuh tapi tak macam dulu2 la yang jenis kat dalam tu kan. Nak pegang muka pun rasa tak sanggup. Dari segi bahan pulak katanya 100% bebas hydroquinone.

The Junni ni ada 3 set. Normal, Acne dan Basic. Aku share gambar pada penjual, dia suggest aku amik set normal tapi sabun tukar untuk jerawat. RM60 saja ya untuk set normal. Basic dan Acne RM45 kalau tak silap.


Dah tengok dalam eh lagi comel..
Set normal ni ada Sabun, Cream 2 in 1 dan day cream.
Bau sabun dan cream dia ala2 bau strawberi. Best.
Sabun tu jadi separuh sebab aku potong dua sebelah untuk letak kat opis sebelah lagi untuk rumah. 
Kat kotak tu dia siap bagitahu tips penggunaan mengikut masalah kulit. Senang kan.

Sabun dia ni setakat aku guna baru beberapa kali dia tak mengeringkan muka. Harap2 The Junni ni serasi la untuk muka aku. Nanti lepas 2 minggu aku share lagi feedback pakai The Junni ya. Kot2 dah boleh jadi flawless macam dia punya duta, Zakirah Zainal. Hihiiiii.........

15 comments:

Unknown said...

Hye sis.. nk tnya la..cmne lpas pakai ni.. recommended or not?

Anonymous said...

Ok tak lepas pakai?

Unknown said...

hai , okay tak muka lepas guna product ni ? boleh share tak? hehehe

Unknown said...

Sis! Macam mana pakai ye? Ok ke? Ada kesan ke? :) Hope you will reply this asap. hehe sbb nak beli tapi takut tak sesuai :) TQ.

Shon said...

Can u give review for this product? Oke tak lepas guna ni or ad side effect?

meeda said...

sy pon baru beli, baru smpai jumaat lepas, skrg baru 3 hari pakai..

meeda said...

sy pon baru beli, baru smpai jumaat lepas, skrg baru 3 hari pakai..

izzati said...

saya pon pakai. ok je. kulit tak mengelupas, takde side effect, ye la produk organik dr sumber alam kan. takde merkuri ape semua. last2 saya jadi lah agen TJ ni sebab puas hati gile dengan produk ni. korang bole ws 011 24207679 utk dptkan TJ dan saya akan guide korang semua

Awatif said...

Tak dinafikan The Junni memang best gila. Pakai The Junni since first first dia keluar lagi. Tekstur dia memang lain daripada local product yang lain. Dan saya yakin dia bukan rebrand sebab bau pun dah tahu. Hihi memang terbaikla The Junni. Tak menyesal beli :)

Boleh contact kawan saya AGENT SAH PERAK ! Sebab saya pun beli dengan dia hehe.

Instagram: @lawalawa.my

Unknown said...

the junni ni umur 20 pakai boleh ke ? haha . sbb tgok umur belas belas je pakai 😂

Unknown said...

Bole je pakai. Sesuai untuk semua peringkat umur. Best tau guna. Saya pon guna dan sekarang jdi dropship. Kalau berminat boleh usha2 di ig sy @thejunni.anisli dan nnti boleh order dgn saya 💕😊

Unknown said...

Bole je pakai. Sesuai untuk semua peringkat umur. Best tau guna. Saya pon guna dan sekarang jdi dropship. Kalau berminat boleh usha2 di ig sy @thejunni.anisli dan nnti boleh order dgn saya 💕😊

Unknown said...

Hye! Still pakai TJ lagi tak? So far okey tak skin u?

Free Wordpress Theme said...

Thanks for the great information on this post.

Unknown said...

Hai .saya user & reseller junnibeauty area as Kedah . alhamdulillah sepanjang saya guna skin makin better & tak payah nak try hard jaga skin mcm dulu . Saya try mcm mcm produk dh tati , bee venom & alhamdulillah skrg stay dengan junnibeauty. Berminat boleh whatsapp saya ya 0189347008 / check ig saya @junnibeautybymae