Sunday 30 September 2012

Encik Bambam off to India

Assalamualaikum.

Pagi tadi aku hantar En. Bambam ke KLIA. Ingatkan nak ajak Idah teman sebab baliknye nanti kan aku sorang..Takot la pulak. Tapi malas nak susahkan dia. Aku cakap kat Mr. Bambam takpe, ayang boleh. Hehe..

Flight nye pukul 8.40pg. Aku ada baca kalau international punya penerbangan kena ada kat airport 2 jam sebelum terbang, so bising la mulut aku kat Mr. Bambam suruh dia cepat. Haha, Aku lak yang takot dia kena tinggal flight. Dia macam biasa buat muka tenang padahal jalan nak ke KLIA tu ingat2 lupa.

Kitorang gerak dalam pukul 5.45pg camtu, sampai dalam pukul 6.30pg lebih kurang.  Terus self-checkin kat kiosk.

Lepas check in tengok2 kedai perfume. Mana tau ada yang berkenan untuk buat hantaran nanti. Mr. Bambam kata nanti dia dah balik dari India singgah lagi kedai tu beli mana yang berkenan. Ok, saya menurut perintah.

Boss Mr Bambam pun dah sampai, terus la dia masuk kat boarding. Sedih tau bila aku tengok dia dari atas masa dia nak check imegresen. Menitis air mata aku. Takot jugak mana tahu ni pertemuan terakhir kitorang ke kan. Ya Allah, mintak dijauhkan.

Eh!! Mr. Bambam nampak kurus dan tinggi laaaa. Keh3.

Lepas sesi bye2..terus aku ke parking. Nasib tak sesat. Jalan sorang2 ni kadang boleh jadi blur. Hehe.

Pukul 8.10pg aku sampai rumah.

***

Sekarang ni aku dah rasa bosan yang amat sangat.
 Tak sampai 1 hari pun lagi Mr Bambam ke sana.
Kosong betol hidup aku tanpa dia.
Nak mesej /call tentu2lah tak dapat
Oh lamanya 2 minggu..
Ya Allah kau permudahkanlah segala urusan dia di sana, 
berilah keselamatan dan kesihatan kepada dia.
Semoga SYG selamat pergi dan pulang.
{LOVE}


No comments: