Tuesday 23 October 2012

Durian Pancake @ SweetChat Cafe

Assalamualaikum.

Semalam aku dengan Mr. Bambam ke The Mines untuk cari hp untuk dibuat hantaran. Sampai aje kat sana sebelum nak sampai pintu nak masuk parking aku ternampak signboard besar kat tepi Mines bertulis Durian Pancake @Sweetchat Cafe dengan gambar yang penuh mengeliurkan. Fuh, tak tahan. Terus tunjuk kat Mr. Bambam dan ajak dia beli.

Pusing punya pusing akhirnya jumpa jugak Sweetchat Cafe ni. Macam-macam jenis manisan ada kat sini. Tapi yang buat aku terliur ni lah dia, Durian Pancake. Ingat nak tapau je, tapi Mr. Bambam ajak makan kat situ. Aku pun ikut je. Memang santai makan kat sini. Bak kata Mr. Bambam macam tengah bulan madu. Keh3. Apadaaaa...

Ha ni dia 3 ketul RM 8.90

Ni pulak, Honey BBQ Burger. Kentang dia macam Mr Potato. 

Durian Pancake lagi.

Mr. Bambam order Nasi Kunyit with Kari Ayam.
Nasi dia macam pulut.
Ke kitorang yang tak tahu nasi kunyit tu memang pulut. Hehe

Ha ni la dia. Tengok texture krim dan isi durian tu.
Fuh, memang menggamit jiwa. 

Mr. Bambam mula-mula tak nak makan,
sekali dia dah rasa terus nak lagi lagi dan lagi.  Keh3.

Akhirnya dapat jugak aku merasa Durian Pancake aka Crepe Durian ni. Nak tunggu buat sendiri memang lambat lagi la kan, beli yang dah siap lagi senang. Hehe




No comments: