Saturday 6 October 2012

Hadiah 1st GA dah sampai

Assalamualaikum.

Semalam tengah sebok2 buat kerja dapat call dari kaunter pejabat katanya ada parcel untuk aku. Eh, bila masa pulak aku ada beli barang online. Rasanya setakat ni takda beli apa-apa. Hmmm sambil turun lift tu otak fikir. Sampai kat kaunter nak amik parcel pun masih fikir lagi. Ish ada orang nak buat surprise hadiah kat aku ke. Hek3.

Sekali tengok pengirim, Yatie Makeup Stuff Enterprise. Yuhuuuuu hadiah GA haritu rupanya. Aku tak berharap pun hadiah tu betul2 dapat, sebab banyak blog aku baca kadang2 ada yang tertipu dengan segmen2 GA ni. Sebenarnya takut nak berharap, kang kalau tak dapat sendiri jugak yang kuciwaa kan. Hehe.



Dapat-dapat terus tunjuk kat Kak Sue,
dia ni nak sangat tau link blog aku. Keh3..
Nak support katanya.
Sory kak, rynn tak sedia lagi nak mengisytiharkan blog rynn ni
kat mana-mana laman sesawang mahupun rakan taulan..
Hik3.
  
Taraaaaaaa......
Ha ni la rupa dia...walaupun aku jarang makeup,
bolehlah buat koleksi kan.


Macam-macam warna ada. I like !!!

Thanks sekali lagi pada blogger ONE_NIEZUKA dan pensponsor hadiah. Suka sangat dengan set makeup tu. Boleh la aku melaram macam pelangi lepas ni. Hihihiii....



No comments: