Tuesday 9 October 2012

Crepes..Yummyyy

Assalamualaikum.

Cian mea, tak terupdate untuk beberapa hari. Mood ke laut laa cyg. Dengan ragam manusia yang aku nak kena layan, migrain aku dibuatnya. 

Ok, sekarang ni aku tengah gila dengan apa-apa yang bernama crepe. Tak pernah makan pun, tapi bila aku tengok gambar, air liur aku meleleh2 macam orang mengidam. Pening pacik n macik google jawab pertanyaan aku pasal resepi crepe ni. Sekali dengan adik google pun aku tanya. Akhirnya jumpa jugak. Keh3.

Simpan, mana tahu aku terajin nak buat nanti. Hehe.

Ada macam-macam jenis crepe yang aku jumpa. Yang buat aku tergoda, ni dia.......


Crepe Cake..meleleh!!!
Sumber : macik google
Durian Crepes..paling mencengkam jiwa
Sumber : pacik google
Crepes..simple tapi buat aku mimpi jugak.
Sumber: adik google

Bila tengok resepi dia, mudah sangat la haiiii. Ada bahan, perkakas dan kerajinan confirm boleh buat ni. Sabar ye tekak, suatu hari nanti kau akan dapat jugak menelan dessert ni ye..

No comments: