Wednesday 26 September 2012

Sebulan sebelum diijabkan

Assalamualaikum.

Lagi sebulan je lagi aku akan jadi milik Mr. Bambam. Sebenarnya, baru aku perasan aku akan dinikahkan apabila usia pertunangan kami genap 6 bulan. 

Dulu-dulu, aku berangan kalau aku bertunang, tak nak lama-lama. Paling lama setahun paling cepat 6 bulan. Orang kata bertunang lama-lama ni banyak dugaan. Tak sangka pulak jadi kenyataan. Hehe. Dan Alhamdulillah setakat ni kami menjalani tempoh pertunangan dengan baik-baik saja. Merajuk-rajuk sikit, gaduh-gaduh manja tu ada lah. Hehe.

Persiapan kahwin setakat ni 40% je. 40% je????? Gila tak gila kan. Orang lain agaknya kalau dah time2 macam aku ni agaknya dah releks je. Tunggu diakadkan je kan. Hehe. Banyak lagi perkara yang tak settle. Aku nak lepaskan majlis nikah dulu. Lepas ni baru fikir untuk majlis bersanding.  ^_^

No comments: