Tuesday 4 September 2012

Persiapan Kahwin 6 : Kad Kahwin

Assalamualaikum.

Mesti korang ingat aku sengaja buat persiapan kahwin last minute kan. Semua nak buat sekarang, sebelum ni buat apa? goyang kaki ke? nak tunggu orang suap?

Ish3, tak baik tau. -_-"

Sebenarnya kami merancang untuk melangsungkan perkahwinan bulan 2 tahun depan. Tapi bila dah bincang ke dua belah pihak atas sebab2 yang tidak dapat dielakkan, kami telah diputuskan untuk melangsungkan pernikahan bulan 11 ni. Nampak tak, aku kena rushing buat persiapan kahwin. Aku hanya ada 2 bulan untuk prepare semuanya. Tapi lega sikit sebab majlis sandingnya bulan 12. Ada masa bernafas untuk buat persiapan persandingan.

Dan sekarang, aku kena cari untuk kad kahwin pulak. Nak cari yang murah-murah aje. Sebab bukan apa, kad kahwin nanti orang akan buang jugak kan. Aku nak cari yang murah, tapi nampak mahal. Ade ke? Hehe. 


Agak-agak kad macam ni ok tak. Kena dengan tema kami berkawan masa sekolah dulu kan. ^_^

Kad kahwin tak boleh lambat2 sangat tempah. Sebab lebih kurang sebulan sebelum majlis dah nak kena edar kan. So aku memang tak banyak masa lagi. 

Masih searching2 dengan pakcik google. Kat bangi tu banyak aje aku tengok kedai kad kahwin. Tapi tak tahu murah ke tak. Tak sempat nak menyinggah lagi. Hmmm...





No comments: