Thursday, 27 September 2012

Innershine : Pati Prune

Rezeki orang nak kawin ni kadang-kadang tanpa disangka-sangka kan.

Isnin lepas anak boss bagi aku innershine. Banyak pulak tu. Boleh buat stok sebulan. Katanya masa dia nak kawin dulu rajin la dia minum, lepas kawin malas pulak. Tu yang dari expired kat rumah, dia bagi aku. Malu la jugak nak ambil, tapi dah dipaksa-paksa, aku pun ambik la jugak. Hehe..


Sedap rasa dia. Masam-masam manis.

Semalam tengok kat Watson, 1 kotak, 6 pcs harganya RM 27++. Bayangkanlah berapa kotak dia bagi aku ni. Sekotak aku bagi kat akak opis aku. Yang dalam gambar tu sume aku punye. Hehe. 

Aku baru start minum malam tadi. Dia bagi petua, minum ni time nak tidur. Lepas minum ni jangan makan/ minum pape. Ok baiklah. 

Aku nak tengok bershine2 tak masa aku nikah nanti. Tak pun mana tahu muka boleh transform jadi Maya Karin ke. Keh3.


***


Tapi pagi tadi, ada akak opis tegur muka aku berseri-seri jek. 
Aik, takkan baru makan 1 botol dah berseri-seri kot. Keh3.



4 comments:

Hanna said...

Kawan Hanna ada yang amalkan innershine ni, memang ber'shine' la dia. Hanna ada jugak amalkan kejap tapi malas dah.. hehe

keep it up!

Novelgurl said...

wah! berkesan ek? hihii,.

meazrynn said...

Hanna : wah yeke..ni yang semangat nak bershine2.. ;)

meazrynn said...

Novelgurl : hek3..tu la..bru seari dah bekesan..hebat tak hebat..kih3..