Thursday 30 August 2012

Persiapan Kahwin 4 : Photographer (DONE)

Untuk photographer lak, aku malas nak search banyak-banyak. Malas nak pening-pening. Aku survey 2 je. Kang kalau aku survey sampai 5 6 ade pulak yang masuk tanjung rambutan nanti. Hee. Malas nak cerewet-cerewet dah. 

Yang 1 ni aku terjumpa kat fb kawan. Boleh tahan jugak gambar-gambar yang dia ambil. Yang 1 lagi pulak aku pernah survey untuk majlis tunang dulu, tapi tak jadi amik.

Tanya punya tanya, dua-dua ada kelebihan masing-masing. Tapi yang 1 ni dia ada sediakan video sekali lebih kurang dalam 5 minit camtu. Aku tanya Alan video 5 minit tu ok tak. Dia kata ok. 

So, macam dah nampak sinar di situ. Hehe. 


Sapa lah yang bertuah tu kan. Hehe


Nanti dah confirm aku bagi tahu kat sini photographer mana yang aku ambil ye.


No comments: