Thursday 23 August 2012

Cerita 3 bulan, 3 minggu, 3 hari

Assalamualaikum &  Selamat Hari Raya Aidilfitri.

Owh mood raya menyebabkan aku malas untuk mengarang ayat mengupdate mea ni. Banyak yang aku nak coretkan, tapi tunggu aku rajin ek. Hee

Dikesempatan ini, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin kepada semua pembaca Mea. Kalau ada lah ye. Hehe. Tahun ni tahun terakhir aku beraya sebagai seorang single, sedihnye. Tahun depan InsyaAllah aku sudah bersuami. Hehe

Semalam, AZRYNN genap 3 bulan, 3 minggu, 3 hari bertunang. Dan semalam jugak, kami telah mendapat tarikh untuk melangsungkan pernikahan dan majlis persandingan kami. Kedua belah pihak sudah bersetuju. Panjang ceritanya, nanti aku ceritakan di lain entry ye.

Macam-macam perasaan aku sekarang. Takut pun ada, nerverse pun ada, sedih pun ada, seriau pun ada, suka pun ada, macam-macam ada.

Kami kena buat persiapan lebih awal dari apa yang dirancang. Inilah yang dinamakan 'kita hanya merancang, Allah yang menentukan'. 

Aku berharap inilah yang terbaik untuk kami berdua.

Ya Allah, kau permudahkanlah urusan hambamu ini. Sesungguhnya hanya Kau yang Maha Mengetahui tiap-tiap sesuatu.








No comments: