Wednesday 8 August 2012

MENU MENAMBAH BERAT BADAN

Sekarang ni aku punya semangat nak tambah berat badan memang dah tahap tertinggi dah ni. Hehe. Ingat diorang boleh nak cakap2 aku ye.Takpe2 nanti badan aku dah persis neelofa baru diorang tahu. Hahahaaa.

So dari post yang sebelum ni, sebab aku ada masa tadi, aku dah buat 1 jadual menu. Harap2 aku boleh ikut la itu jadual. Mungkin aku tak ikut 100%, lebih kurang. Ikut mood aku nak makan apa tapi tak lari dari segi kuantiti@jenis makanan tu. 

Ni dia. 

Menu semua ikut selera tekak sendiri.

Dan, semua ni memerlukan modal ye kawan-kawan. Memang kena berkorban duit sikit untuk membuat stok makanan kat rumah. Senaman pun kena buat jugak kan, ni yang payah. Hee

Lepas raya nanti aku nak cabar diri aku untuk naikkan 3 kg balik dalam masa sebulan. Harap-harap berjaya la. Kalau dapat lebih lagi bagus. Hehe.






No comments: