Monday 13 August 2012

Free Sabun Gluta Kojic


Tak sia-sia rupanya aku buat testimoni Sabun Gluta ni. Hehe. Haritu aku inbox tuan kedai, nak beli sabun sebab sabun kat umah dah tinggal cenonet. Nak raya ni kang ade aku pakai sabun mandi je kat muka. Hehe. Aku bagi tau sekali pasal testimoni kat blog ni. Rupanya kalau kita share testimoni@gambar kita kat pengeluar, kita boleh dapat 1 ketul sabun free. Wah, sapa tak nak kan. Jimat dah duit 2.  Tapi malu la jugak nak share testimoni@gambar kat fb, akak tu cakap dia share link blog. Ok kak, saya setuju. Hehe.

So sabun tu akan dipos harini. Mungkin esok@lusa aku dapat. Yeay. Mari kita beraya dengan sabun gluta. Keh3. 



sumber : google
Kepada sesiapa yang ada testimoni menggunakan sabun gluta, boleh share kat akak tu k. :)

14/8/2012 : Yeay...parcel dah sampai. Jom beraya dengan sabun glutaa. Hihi


(^_^)


No comments: