Friday 31 August 2012

Epy Besday..Epy Merdeka !!!!


Epy Besday Rynn!!!!




Hehe..tu pic besday aku tahun lepas. Tahun ni takde dapat lagi. Hehe. Sekarang aku dah melangkah genap ke umur 24. Muda lagi rupanya aku ni. Hee.

Hasil nukilan anak-anak buah tersayang

Tengok betapa kreatifnya diorang ni. Wish pakai pinggan yang diorang dah  guna buat makan kek. ♥ u olls.

Tahun lepas aku celebrate masa raya ke 2 bersama keluarga kat kampung. Diorang buat surprise kek untuk aku. Terharu tau. Menangis aku masa diorang suruh aku bagi ucapan. Mana tak touching kan, diorang susah payah buat tu untuk aku. Tak silap aku ni 1st time sambut besday. Kecik2 dulu tak mampu.

Tahun ni pulak aku sambut besday kat Stadium Nasional Bukit Jalil sempena Perhimpunan 55 Tahun Kemerdekaan, Janji Di Tepati. Meriah kan 1 Malaysia sambut gitu. Keh3

Apalah hadiah yang aku akan dapat dari En Tunang nanti kan.

Semoga aku diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, bahagia dunia dan akhirat serta perancangan yang telah dibuat berjalan dengan lancar. Amin.








No comments: