Thursday 18 April 2013

Yeayyy..berat dah naik..

Assalamualaikum.

Arini nak cerita pasal berat la. Hihi, sebenarnya aku happy sangat, haritu aku timbang berat, lepas makan pulak tengok-tengok berat aku dah 44kg. What?? 44kg?? biar betul ni, hehe. Aku bagitahu Hubby, dia kata lepas makan memang la berat naik. Hmm, ye tak ye jugak ek. Hubby cakap nanti perut dah senang-senang baru timbang balik. Ok.

Semalam balik kerja teringat nak timbang, timbang punya timbang 44kg jugak. Terus panggil Hubby tengok betul tak bacaan kat timbang tu. Ha'a memang betul. Memang melonjak kerianganlah aku kan. Hehe.

Punyalah susah nak naik berat, sebelum ni maintain 41 - 42 je. Caye tak. Huhu. Ni dah naik 44 rasa macam tak percaya,  kena maintainkan sebab badan aku ni jenis cepat turun jugak.

Agak-agak boleh tak aku capai berat idaman, 48kg. Hihi..ada lagi 4 kg nak kena tambah. Tengok angka 4 tu memang macam sikit kan. Tapi.......hoho, kena telan gula 4 kg kot baru dapat. Heheheheeeee.....

Ha tengok BMI korang, normal tak. :)

No comments: