Monday 1 April 2013

Filem G.I Joe Retaliation

Assalamualaikum.

Plan nak tengok filem ni hari Sabtu, sekali Alamanda punyelah ramai orang. Tiket pulak tak beli, dah ada kemudahan beli online tak nak guna kan, kami beratur la jugak. Kami beratur dalam pukul 3 lebih kot, yang tinggal tiket tinggal pukul 1.00am je. Mak aih, tak larat la nak tengok time tu. Last2 kitorang beli untuk hari Ahad, tiket pkul 3.40pm.

Hari Ahad pun ramai jugak orang kat Alamanda, tapi tak kesah sebab dah ada tiket kan. Hehe. Pusing keliling cari parking, nasib ada. 

Hubby la yang ajak beria tengok filem ni. Memula aku macam tak heran sangat, tapi bila aku tengok G.I Joe yang lama tu kebetulan ada kat tv, tak ingat channel mana terus aku jatuh cinta. Boleh tahan gak cerita ni. Last2 aku pun jadi beria. Hehe.



Fuh, memang tersangat best filem ni. Korang mesti tengok. Aku bagi 9/10. Banyak aksi-aksi mendebarkan dalam filem ni. Aku nak cerita sinopsis pun banyak dah blog lain cerita kan. So, aku malas la. Boleh?Hehe. Tapi memang aku recommend korang tengok filem ni, pasti tiada penyesalan. Hehe...

No comments: