Monday, 15 April 2013

Video : Gwiyomi Song

Assalamualaikum.

Semalam baru balik dari kursus di Perak, arini kepala pening sangat. Ntah kenapa ntah.

Tapi bila tengok video ni kurang sikit peningnya, sebab tersangatlah cutenye perempuan ni dengan Gwiyominyeee..

Jom tengok...


Tak silap aku Gwiyomi ni berasal dari Korea, tapi banyak-banyak video Gwiyomi dalam Youtube, yang ni aku rasa paling comel, Thailand mari. Hehe.

Kalau ada sesiapa yang nak buat muka comel macam perempuan tu, boleh ikut gambar ni k. Bye2.


gwiyomi dance guide


2 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

Nak try buat tapi belom buat dah encik husb muntah berbakul2...huahuahuaaa

meazrynn said...

hahahahaaaa...lawak la cik ni...
ritu saya ade buat kat hubby sy..dia tengok je dah abis buat dia gelak...hahahhahaaaa tak tahan betul...keh3...