Wednesday 13 March 2013

MAIXARA C-Sential

Assalamualaikum.

Harini aku nak share satu supplement yang baru aku beli dari fb. Namanya MAIXARA C-Sential. Sebab pertama aku nak cuba produk ni ialah aku suka packaging dia. Rasa macam sedap pulak strawberi tu kan. Hehe. Ramuan campuran yang terkandung dalam produk ni pun macam best. Antaranya Vitamin C, Kolagen Talapia dan Glutathione. Kolagen talapia? Apa tu?




1st time aku dengar tentang kolagen talapia dan aku pun buatlah sikit research pasal kolagen ni. Rupanya penyelidik dari UPM yang membuat kajian tentang kolagen talapia ni dan antara khasiatnya ia memelihara kecantikan kulit, mempercepatkan penyembuhan serta membantu memulihkan kekenyalan otot dan masalah sendi. Vitamin C dan Glutathione aku rasa semua dah tahu tentang kelebihan bahan-bahan tu kan.


Alang-alang nak beli aku beli sekali shiseido black mask.
2 sabun tu dapat free
.



Selepas mendapat keizinan Hubby, aku pon beli tru fb, Jumaat sebelum tengahari aku beli Sabtu pagi dah sampai. Memang sangat efisien si penjual dan pos laju ni kan. Tabik springgggg!! 

Aku pun baru makan 5 hari. Apa-apa feedback nanti aku update ye. 


No comments: