Tuesday 12 March 2013

Aku VS Jerawat

Assalamualaikum.

Muka naik jerawat lagi. Sodih. Kejab hilang kejab datang. Ingat lepas beberapa bulan kawin ni pergilah jerawat ni membawa diri. Rupanya tak jugak. Sekali sekala dia merindui aku, dia datang. Kadang-kadang tu bawak sekali dengan kawan-kawannya 5 6 orang tolong memeriahkan muka aku ni. Sob sob.


Tapi tapi aritu sorang-sorang kawan jerawat pergi. Belek-belek muka kat cermin toilet, eh macam dah kurang la sambil senyum-senyum kambing..

Keluar toilet tanya kat Hubby, Syg...muka ayang ada kurang tak.

Hubby jawab, takde pun yang kurang, bertambah ada la.

Ha????bertambah???aku dah nak kecewa ni, aku tanya balik apa yang bertambah???

Sekali beliau jawab bertambah cantikkk.... 

What????Really??? kembang kempis dah aku. Heheheeee.... baru nak tarik muncung 15 inci kan.

Tak sangka beliau jawab jawapan spontan macam tu. 


***
Tiada apa yang lebih membahagiakan selain dari pujian Sang Suami.
Oh!!! bahagianya. 


No comments: