Tuesday 26 March 2013

Demam

Assalamualaikum.

Harini mengupdate belog dengan keadaan badan yang tak berapa sihat. Dah 3 hari demam. Memula, masa kat rumah MIL sakit tekak je, bila balik sini terus demam. Memang dah boleh agak, aku kalau nak demam mesti dia serang tekak dulu. So, memang pasrah jelah. 

Ada jugak kengkawan opis yang suruh amik MC. Tapi aku ni jenis kalau dah teruk sangat baru pergi klinik. Memang dah terbiasa macam tu. Masa kecik-kecik dulu, kalau demam pun aku tetap pergi sekolah. Mak memang biasakan macam tu. Aku ingat lagi, masa aku darjah 3 kalau tak silap, memang aku demam panas, tapi masih pergi sekolah. Balik rumah pulak jalan kaki memang rasa nak pitam. Tapi aku gagahkan diri jugak. Dan sebab tu jugak aku tak biasa pergi hospital atau klinik.

So membawak la perangai tu sampai kerja, selagi boleh pergi kerja aku akan pergi jugak. 

Bila dah demam,
haruslah aku merengek-rengek kat Hubby.
Camni la rupa aku merengek kot. Hehe.

Baru baik dari sakit misteri minggu lepas dah kena serang demam pulak. Bersangka baik dengan Allah, mungkin ni salah satu cara Allah nak hapuskan dosa aku kan. (^_^) .


No comments: