Friday 15 March 2013

3.3.13_6 Tahun

Assalamualaikum.

Entry ni patutnya aku masukkan kat MEA 3.3.2013 haritu, tapi terlupa harini baru teringat.

Alhamdulillah, pada tarikh tu genap 6 tahun aku dan hubby berkawan, berkenalan, mengenali antara satu sama lain. Sebelum ni sambut sebagai kekasih, tahun ni sambut sebagai suami isteri. Harap-harap tahun depan sambut sebagai ibu ayah pulak. In Shaa Allah, doakan ye kengkawan.

Kami takda pergi candlelightdinner ke, kami just celebrate dengan kek coklat lembap aka Moist Chocolate Cake air tangan aku. Oh, nama omputih lebih membuatkan tekak terliur kan. Hehe. Dah lama aku save resepi nak buat kek ni, tapi oven takda. Bila dah ada ni, bolehlah aku korek resepi2 celah gerobok yang aku dah simpan tu. Hehe.




Saje letak ucapan tu kat situ sebab aurat. Hehe.
Apa yang penting Hubby sangat puas hati dengan kek ni. 


***
Semoga kehidupan kami sentiasa diberkati, dilimpahi kasih sayang, bahagia, kekal hingga ke syurga. ♥


No comments: