Friday 8 March 2013

GAMBAR : Majlis Persandingan Part 2

Assalamualaikum.

Ok, kita sambung lagi gambar-gambar di sekitar dalam dewan pulak ye. 
Pelaminku di celahan.
Pelamin yang simple tapi gojes. Hehe, puji pelamin sendiri.
Inilah kami. Azlan ♥ Sazrina



Sesi menepung tawar. My Father in Law yang ensem.
My Mother in Law yang cantik lagi baik hati.
Mak mertua abang aku, Ali.
Sesi makan damai. Memang aman damai sungguh. Hehe.




Lepas makan kita posing lagi.



Us with Mak dan adikku, Udin.
My Big Family. Sorang abang aku takde, Erol.
Dia dah salin baju time ni. 
Anak-anak buah kesayangan. Ramai lagi sebenarnya ni.
Kabur la pulak pic ni.
Hmm, copy from fb OP, camni lah jadinya. Hehe.


Banyak lagi sebenarnya, tapi aku pilih yang aku rasa aku patut masukkan jek la ye. Lepas ni gambar di majlis bertandang menyusul. Daaaa.....


No comments: