Monday 9 July 2012

MY GRADUATION DAY

Assalamualaikum,

Belek-belek pic lama dalam laptop ni terjumpa gambar konvo 3 tahun lepas. Ohh, rindunya zaman study masa kat Politeknik Port Dickson dulu. Nak pergi pantai jalan kaki je. Tapi memang itam sikit la time aku study sana. Almaklumla angin laut kan. Kih3. Memang takda sapa yang berkenan dengan aku, Alan sorang je. Haha...
                       
Aku share gambar mana yang ada dalam laptop je k. Gambar yang berbayar punye ada kat kampung.

Jom layan!!

Time ni memang kena pakai serba putih.  Rasanya semua poli sama kot untuk student perempuan. Nampak tak kasut tu, ingat masa tunang nak pakai, sekali mak aku simpan terlupa letak mana. 
Dah berkaki ayam je aku. Ngeh3.


Rombongan dari Johor - Port Dickson
Dari kiri ----> Abg. Erol - Kak Ct - Bondaku - Mea - Kak Fifi (awek Abg Ali, skrg tunang) - Abg Ali
Kitorang stay kat Rumah Peranginan Persekutuan Port Dickson, jimat dan murah. Hee


My best friend 
Dari kiri, Arda - Mea - Nad - Yati

Kawan sekelas
Nad - Abot - Mea - Hajar - Malina 

 Saya lagi..hehe
Tu bukan pingat emas lari 4x100m tau. Tu pingat AKJ_Anugerah Ketua Jabatan. 
Alhamdulillah....

 Sehari sebelum kejadian. Masa nak amik Pingat AKJ

Posing lagi. Hee

Ok lah, sampai sini dulu. Nanti jumpa lagi. 

Daaaaa......


No comments: