Tuesday 24 July 2012

Mimpi Mempunyai Anak Lelaki

Salam Ramadhan semua.

Hehe, sebenarnya bukan aku yang mimpi tapi Alan, tunang aku. Keh3. 

Semalam, lepas kami pergi beli juadah berbuka di Bazar Ramadhan Presint 2, sambil2 bawak kereta Alan pun cerita. Katanya dia mimpi aku bersalin. Oh, apakah. Hehe.

Katanya lagi, dia cemas gila masa tu. Almaklumlah nak sambut baby kitorang. Haha. Lepas baby dah keluar tengok2 jantinanya lelaki, tapi baby tu tak menangis. Lagi la dia bertambah cuak (tau pulak Alan baby lepas dilahirkan kena menangis ek. hmm, bagus2, persediaan untuk dia jugak nanti) hehe. Tak tau apa nurse buat kat baby terus dia nangis.

Aku tanya la baby macam muka siapa. Dia kata baby macam muka dia. Comel gila katanya. Rambut lebat. Ceh. (nak cakap dia comel la tu) Hehe.  

Agak2 ada macam ni tak muka baby tu syg. Lebat kan rambut dia. Keh3.

Teruja aku dengar. Yelah, aku kadang-kadang selalu jugak bayangkan macam mana lah kalau aku ada anak nanti. Macam muka siapa la agaknye. Hmm berangan kan, kawin pun tak lagi. Hehe.

Alolololoooo....comeynyeee dieee...

Ni mesti kes tak sabar nak kawin kot Alan ni. Ngeh3, sorry cayang.

So, aku pun try la search pasal mimpi ni. Ada yang kata akan memperoleh kebaikan/ keberuntungan. Ada orang yang cakap jugak akan mendapat kesedihan atau duka cita. Oh, tidak. Baca boleh, percaya jangan k.

Aku sentiasa berdoa semoga aku dan Alan sentiasa didatangkan kebaikan dan dijauhkan daripada segala musibah mahupun keburukan. Dipermudahkan jalan kami, rezeki kami, dipelihara hubungan kami hingga ke jinjang  pelamin dan ke akhir hayat. Sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah. Yang buruk itu datang dari kelemahan diri kami sendiri.




No comments: