Wednesday 16 April 2014

Set tilam baby

Assalamualaikum.

Akhirnya jumpa jugak set tilam kekabu baby yang comel lagi cute. Masa awal2 preggy dulu, aku ada berkenan dengan satu design set tilam baby kat fb, tapi aku tengok sekali lalu je. Bila dah nak akhir2 ni baru kelam kabut nak cari balik. Tak jumpa pulak. Pasrah. Tapi orang kata kalau dah jodoh tak ke mana kan..hehe, semalam godek2 fb terjumpa balik design yang aku suka tu. 

Memula aku berangan nak jahit sarung tilam dan bantal sendiri just beli set tilam kekabu tanpa sarung, diy la kononnye kan..tapi bila fikir-fikir balik tak jadi pulak. Harga pun menepati budget aku. Tanya Hubby dia pun setuju, so pagi tadi selesai transfer duit. Harap-harap sampai nanti comellah macam dalam gambar. 


Comel kan.... 

Aku beli kat sini. Diorang ada sediakan 2 jenis kekabu. Kekabu asli dan import. Yang asli tu surelah yang original kan, hehe. Yang import tu pulak ada campuran. Tapi yang asli ni mahal sikitlah. Harga jugak berbeza ikut jenis kain cotton yang digunakan. Banyak2 tempat aku survey kat sinilah yang paling murah. Ke aku tak jumpa yang lain tak tahulah. Hehe. Aku pilih yang asli sebab benda nak pakai lama, boleh guna untuk adik2 baby yang seterusnya. Ye tak. Hehe....


2 comments:

Unknown said...

Comey2...nie pn tgh servey2 gak...yg 1st dlu x dan nak beli...

meazrynn said...

Adnil,

Nanti barang dah sampai saya bgtau ok ke tak ye..mne tahu awk bminat nk beli kt tmpt same.. :)