Monday, 7 January 2013

Oreo Crepe pulak...

Assalamualaikum.

Ingatkan dunia aku dengan crepe sudah berakhir, rupanya tidak. Hehe. Minggu lepas MIL dan FIL ada kat rumah seminggu. FIL request nak  makan durian crepe, siap sponsor durian lagi. Ok ayah, demi menjadi menantu solehah, ku turutkan jua. Hihi, nasib baiklah aku tak mabuk. 

Siap semua, sejukkan dalam peti ais, Alhamdulillah, FIL dan MIL cakap sedap. Macam beli kat kedai jugak rasanya. Huyyoooo, opkos la kembang kembis aku kan. Hehe.

Harini pulak, Hubby baru mesej tadi. Katanya nak makan oreo crepe lak. Aik, mana lah dia tahu menatang tu kan. Aku pun tak pernah dengar orang buat. Sebok durian crepe je kan. Tanya punya tanya rupanya kawan opis dia ada bawak. Sedap katanya, lagi pulak katanya kalau aku yang buat lagi sedap. Hoho, nak bodek la tu kn syg.

Gambar curik. Sory tuan tanah. 

Ape jadi dengan oreo crepe aku nanti, akan diupdate di sini ye.

Tataaaa....

2 comments:

Nurul Aini said...

wah..dah ada oreo crepe pula..saya durian crepe pun tak pernah rasa, ada pula yang baru. Tapi oreo crepe ni nampak lebih menyelerakan.

meazrynn said...

Hi Aini,

kan2..nampak lebih sedap..tp tak tahulah rasa dia macam mana..dah try nnti baru boleh bgtau... :)

Btw thanks Aini sudi singgah blog azrynn.. :)