Wednesday 23 January 2013

Aduh, sakit kepala

Asslamualaikum.

Malam tadi aku dilanda sakit kepala yang teramat sangat. Tak tahu sebab apa. Nak kata aku ada migrain rasanya tak kot. Nak kata aku lambat makan tengahari semalam pun tak jugak. Cuma lambat sikit dari biasa. Aku ni kalau makan lambat sikit je angin naik kepala. Kenoneng-kenoneng gitu. Tapi lambat sikit jek pun. Ntahlaaaa...

Macam ni lah kot aku semalam. Hehe.
Dari kat opis lagi aku dah sakit kepala. Sempat singgah pasar tani beli durian untuk tempahan crepe. Tapi rasanya macam tak larat je nak buat. Takpa, standby je, aku fikir kalau larat nanti buat. Sampai rumah terus aku tidur. Hubby ajak makan pun aku telan 2 - 3 suap lepas tu tak selera. Sebenarnya nak tidur pun rasa serba salah sebab tempahan crepe ada, diorang dah request nak arini. Aduh, tak sampai hati pulak tak buat kan. Takpelah, kalau aku terjaga nanti aku buat.

Sedar-sedar dah pukul 11.15 malam. Bangun-bangun kepala dah ok. Tak ok sangat sebenarnya tapi aku gagahkan diri jugak. Yang bestnya bangun-bangun tengok dapur dah berkemas, habis bersih Hubby kemas. Alhamdulillah, Allah kurniakan aku seorang suami yang selalu membantu aku membuat kerja-kerja rumah. 

Nasiblah adunan crepe aku dah buat semalam. Tinggal nak tebar atas kuali je. Buat punya buat, crepe siap pukul 2.30 pagi. Peh, memang ohsemm. Hubby teman sampai pukul 2.00 pagi je. Tak larat nak teman last-last tidur jugak dia.

Pagi ni sakit kepala dah ok. Akak opis aku cakap stress ke buat crepe sampai sakit kepala bagai. Hehe, kalau orang order crepe, mano pulak nak datang stress, gembira lagi ada. Hehe.


No comments: