Thursday 13 December 2012

Goodies Tetamu (Done)

Assalamualaikum.

Rasanya macam dah selesai urusan goodies untuk tetamu majlis. Lega rasanya. Aku malas nak fikir yang rumit-rumit. Balik kampung ritu terus beli, takda nak survey2 dah. 


Ha ni la tempat aku beli goodies.
AS Highway.
Keluar tol Ayer Hitam belah kanan. 
Memang akan nampak kedai ni.
*gambar curi ni. tak ingat copy kat ne. sory ye.

AS Highway ni memang betul2 lepas kita keluar highway dari Tol Ayer Hitam bersebelahan dengan Shell. Kat Ayer Hitam ni memang banyak kedai-kedai perkahwinan, tapi aku lebih suka pergi kat sini, senang parking dan barang-barang pun banyak. Kita boleh nego2 harga dengan pekerja kat sini. Sampai ada sorang cina kat sini dah kenal dengan kami sebab masa nak beli gubahan hantaran nikah pun kami cari kat sini jugak.

Bakal kakak ipar aku ada suggest beli kat 1 kedai ni kat Ayer Hitam jugak, aku  lupa nama dia. Bangunan dia warna merah hitam. Orang Ayer Hitam mesti tahu kot. Kedai ni nampak lebih ekslusif dan cantik. Katanya kat situ lagi murah. Aku memang pernah pergi kedai tu so aku pun ikut jek la. Sekali pergi takda pulak yang berkenan, dan harga macam lebih mahal. Mak aku pun prefer pergi kedai AS Highway ni lagi.

Sekarang ni tugas anak-anak buah aku pulak membuat kerahan tenaga untuk masukkan goodies2 ni dalam kotak. Hehe. Nasib korang  la ek. Bukan selalu pun korang kena dera camni kan. Hihi.


No comments: