Friday, 14 December 2012

Bangkit Harimau Bangkit

Assalamualaikum.

Sesi meluah perasaan. Hehe.

Walaupun Harimau Malaya tewas malam tadi aku tetap bangga dengan kecekalan diorang.  Mereka dah cuba yang terbaik, tapi nampaknya rezeki tak memihak kepada kita. Siapalah yang nak main untuk kalah kan.

Dengan referee berat sebelah. Badigol sood betol. 

Perang psikologi yang Thailand gunakan memang sangat2 menjadi.

Dengan aku2 skali rasa nak nangis tengok Fadhli Shaz kena kad merah. Huhu.

Ok dah tu je yang aku nak tulis. Korang mesti tengok jugak kan. Kalau ada yang tak setuju dengan luahan jiwa raga aku ni sila pendam dalam hati je ek. Hehe.


***
5 minit sebelum wisel bunyi, siaran tv aku terputus. 
Semut-semut berkeliaran bertempiaran kelihatan. 
Huh, tv aku pun tak nak bagi aku tengok 
detik2 kekalahan Malaysia. 


SELAMANYA HARIMAU MALAYA



2 comments:

Shalee Abdul said...

kesian msia kan T.T eh lupakn je la xpyh nk sedeh2 lg :P

meazrynn said...

Hi shalee,

Hehe, tak sedih dah.. ;)