Thursday 13 December 2012

Go HARIMAU MALAYA..

Huhu.

Semua orang sebok pasal bola. Aku pun nak menyebok jugak la walaupun ........... Hehe. Dup dap dup dap jantung aku nak tunggu perlawanan malam ni. Nak tengok Harimau Malaya menundukkan 'changsuk' aka Gajah Perang. Harap-harap diorang boleh buktikan yang kita boleh walaupun dengan perang psiko dan layanan buruk mereka terhadap pasukan Malaysia.

Serius aku kecewa dengan layanan pihak penganjur Thailand terhadap pemain kita kat sana. Diorang datang ke negara kita sebagai tetamu, kita layan baikkkk punyeeee. Sekali bila kita ke sana apa yang diorang buat. Gerammmm aku tau. Macam di Indonesia dulu pun pasukan kita kena macam ni jugak. Huhu, sedih aku. Apa lah dengki sangat diorang ni dengan Malaysia kan. Hmmm.....

Ok rynn, jangan emosi2 sangat, kita tengok berita Metrol ni kejab ek.

Kehkehkeh....
Lawak tahap gaban.
10 kali aku baca pun masih nak gelak jugak.
Hehehheheeee....terbaik la sape yang buat.
Hilang rasa geram aku kat Kap Kung Kap ni.
Hihihiii...

Tapi disebabkan tu jugak lah, aku bangga jadi rakyat MALAYSIA. Tak kira siapa, kawan atau lawan kita tetap memberikan layanan yang terbaik. Kita tetap bersikap profesional.

Jom kita sama-sama berdoa agar Harimau Malaya berjaya mara ke FINAL.


***
Doa itu aura positif. Mohon salurkan berbanyak-banyak aura positif kepada pasukan HarimauMalaya kita supaya mereka kekal positif - Dato Dr. Haji Fadzilah Kamsah


SELAMANYA HARIMAU MALAYA !!!



No comments: