Monday 7 December 2015

Puding Sedut By Azrynn Saire

Assalamualaikum.

Slurppp Slurppppp.....Alhamdulillah, nyaman tekak perut pun kenyang. Hehe...

Ni nak bagitahu kat pembaca Mea semua, sekarang ni aku jual puding sedut aka cikedut homemade by azrynnsaire aka aku lah tu. Hehe. Memula buat makan sendiri je, bila aku share pic kat fb adalah kawan opis Kak Lin yang nak order. Aku bagi 1 botol untuk tester. Sekali dah rasa 10 botol terus Kak Lin ni order. Alhamdulillah, memang tak sangka, permulaan yang baik untuk aku.


Nilah dia puding sedut pertama yang aku buat.
Bukan nak puji masakan sendiri, tapi memang sedap. >,<

Ni pulak testimoni dari Kak Lin. Terharu tau uolllssss. Air tangan kita orang suka. Sangat2 memberi kepuasan.


Sedap 888x tu. Terharu sangat. Tq Kak Lin syg.

Dan bermula dari hari tu, ramai lah kengkawan opis yang order. Sekarang ni pasaran aku dah meluas sikit, luar dari opis. Hehe. Nanti aku share feed back dari kengkawan lain pulak ye. Semua tanpa penyesalan siap repeat lagi. Syukur.

Pembaca Mea area Putrajaya yang nak order boleh boleh whatsupp kat no ni ye, 0196692149. RM5 sahaja sebotol free delivery sekitar Putrajaya.

Tataaaa..........

No comments: