Friday 20 November 2015

Kek Vico 3 Minit

Assalamualaikum.

Lama dah rasanya tak cerita pasal makanan kan. Minggu lepas tiba-tiba teringin nak makan kek milo 3 minit yang banyak kengkawan share resepi kat fb. Tengok resepi bahan-bahan semua ada kat rumah, apa lagi terus on. Cuma milo tu aku tukarkan dengan vico sebab lama dah tak beli milo, kengkonon boikot. Hehe..

Sangat senang ye kawan-kawan. Pejam mata pun boleh buat. Hehe. Sementara Areesh tengok upin ipin, Hubby kena kerja pulak aku pun merewang kat dapur. Tak sampai 10 minit uollllss dah siap dan boleh terus dimakan. Oppss, tunggu sejuk sikit lah ye, kang ada melocot pulak mulut tu.

Nah hasil kejadian kek tersebut.

Cepat, gebu dan sedap, walaupun masak macam main pondok-pondok. 
Areesh tak sabar-sabar nak makan sementara tunggu kek ni sejuk.
Bekas tu korang abaikan lah ye. Aku kan kerja di KeTTHA, so aku tengah mempraktikkan amalan hijau kat rumah. Haha. Sangat.

Aku amik resepi kat sini. Rerajin jengah lah ye..




No comments: