Tuesday 29 December 2015

Testimoni Puding Sedut By Azrynn Saire

Assalamualaikum.

Arini aku nak share feedback customer PudingSedutByAzrynnSaire. Alhamdulillah, setakat ni bisnes kecil-kecilan aku ni masih mendapat sambutan. Risau juga kan, kita jual benda yang bermusim ni sekejab je, time tengah naik ramailah yang order time dah tenggelam timbul tu kita pun malap-malap. Hehe..

Ni sebahagian dari customer aku yang rajin nak share perasaan diorang bila men'slurppp2' PudingSedutByAzrynnSaire. Thanks ye kengkawan yang tak henti2 support. Aku pun taklah kedekut resepi, sebab aku pun google je resepi puding ni. Mana yang nak buat sendiri tu lagi bagus, kalau rasa2 nak tinggal makan je boleh lah order. 










Setiap kali ada pelanggan baru, aku mesti akan rasa berdebar-debar. Risau sama ada kena dengan tekak diorang atau tak. Dan bila dapat feedback macam ni aku rasa seronok sangat. Hasil air tangan kita disukai ramai. Hehe.

Kalau ada pembaca mea yang nak order pun boleh, tapi area Putrajaya jek la ye. 


No comments: