Wednesday 23 December 2015

Dah Habis

Assalamualaikum.

Buah hati pengarang jantung yang selalu menghiburkan hati ibu ayah. Kejadian semalam, hihi..rasa macam nak gigit je budak tecit ni tau. Petang semalam kitorang pergi makan di restoran Perantau. Sementara nak tunggu makanan sampai tu boraklah apa yang patut.

Areesh baik pulak nampak je baby chair tu terus nak duduk situ. Tengah2 menunggu tu dekat baby chair kan ada lubang untuk letak cawan. Dia main olok2 konon2 makan la. Amm amm. Aku pun cakap Areesh ibu nak sikit, dia pun buat gaya olok2 suap aku. Aku cakap ayah nak. Dia pun suap ayah. Dah suap ayah dia suap diri dia sendiri. 

Tak lama tu dia kisah benda lain pulak. Aku mintak dia suap lagi, dia konon nak ambil makanan kat lubang tu tiba2 dia cakap abis. Hahahahaaaa tergelak aku dengan encik suami. Pandai pulak dia nak kenakan kita. Gigit baru tahu tau.


Tu ha gaya dia cakap dah abis. Aku ingat aku rakam video rupanya gambar.. Cisdel betol, tak dapat nak rakam moment kelakar tu.. >,<

Semoga awak membesar menjadi anak yang soleh dan berjaya dunia dan akhirat ye sayang. Luv u.


No comments: