Tuesday 5 June 2012

SAYA SUDAH, ANDA ?

Assalamualaikum.

Ok dah, malas aku nak sedih2, nasi dah jadi bubur kan. 
Tapi sedap jugak ape. Tambah perisa++ lebih selera daripada nasik kan. Hee
So jalan penyelesaiannye sekarang ni aku kena tanya photog ke2 aku aka Daus, abg ipar aku kot2 die ade amik part2 yang takde tu.
Kalau dia pun takde aku PASRAH.

Forget it.

Tadi aku cek laman web SPRM, almaklumlah baru daftar sebagai pemilih. Hai la rynn, dah 24 tahun baru nak daftar ek. Rakyat ape la aku kan. 

Dengar tak lama lagi dah nak pilihanraya dah. So aku tak nak la jadi rakyat yang tak bertanggungjawab. 1 undi akan menentukan siapa, apa dan bagaimana nasib MALAYSIA. Gitu.

Semangat pergi Pejabat Pos Alamanda untuk daftar sebagai pemilih.

Banyak kali jugak cek, masih dalam proses. Tadi teringat terus cek balik.

Keputusannya,



Yeay, aku dah berjaya.
Pasni dah boleh mengundi. :)



TUNAIKAN TANGGUNGJAWAB KITA SEBAGAI 
RAKYAT MALAYSIA 
DEMI MASA DEPAN NEGARA




No comments: