Friday 8 June 2012

NAK SENYUM JE RASA

Assalamualaikum.

Heheheheeeeee...
Eh, tu bukan senyum dah. Tu ketawa namanya.
Hehehheeee...tawe lagi.

Bukan apa, arini satu opis puji aku.
Sebab aku pakai baju dan tudung baru. Hik3.
Dari pagi sampai la ke petang.
Cantik dan comel katenye.
Kembang kejab. Hee

Aku pakai baju baru ni sebab PA2 kat opis aku ada perjumpaan dengan KSU kat Kelab Tasik Putrajaya. So kena la melaram sikit kan. Aku jenis yang jarang nak bergaya sangat kat opis. Bila ada event/ majlis je aku melaram sikit. Tak banyak pun. Tak biasa nak over-over ni.

Event start pukul 2.30 ptg sampailah pukul 5.30 ptg. Makan2 sikit, ada ceramah sikit. Part yang bestnya menari poco-poco. 

Nanti aku upload gambar pakai baju tu ye.

Yang tak bestnya, aku balik opis bos cakap KSU nak jumpa PA2 lagi sebab kat majlis tu kitorang lemau sangat. Nak bergambar pun terkedek2. Tak menggambarkan PA langsung. Aduh. Takut.

Ok lah. Esok cuti. Nak kemas rumah sampai bau wangi. Daaa....

 







No comments: