Sunday 17 June 2012

Hujung minggu yang bosan

Assalamualaikum.


Ujung minggu ni aku habiskan masa kat rumah je.
Keluar dengan alan pun tak.
Bagi dia change keluar dengan kawan-kawan.
Semalam dia pergi Bagan Lalang, mandi laut. Jeles tau. Hee
Arini pulak aku takda mood nak keluar.
Niat di hati nak beli barang dapur, minyak kereta pun dah  nak kelip2 je tu.
Tapi apakan daya malas lagi banyak dari rajin.
Dan akibat kemalasan aku nak keluar, esok je la aku buat semua aktiviti aku.
Lepas balik kerja singgah la mana2.
Dah dekat seminggu jugak rumah aku takda beras.
Kesian kan. Hee


So, dah sorang2 kat rumah macam orang gila, aku buat broadband
Layan Masterchef Celebrity Malaysia kat youtube, best woo layan kerenah diorang tu.
Terhibur jiwa. Hee


Dah, nak layan mata jab. Bye
ZzzZZZzzzzzzz...






No comments: