Wednesday 17 September 2014

Permata Hati Ibu Ayah

Assalamualaikum.

Throwback 4 bulan ke belakang. 

Inilah dia permata hati pengarang jantung kami, Muhammad Areesh Ilman bin Mohd Azlan. Yang Terpuji Yang Kaya Berilmu. Syukur Alhamdulillah, kurniaan terindah, pelengkap rumah tangga kami. 


Jumaat, 16/5/2014, jam 3.59 petang hari bersejarah yang tak mungkin aku dan suami akan lupakan, tarikh kami bertukar status menjadi Ibu Ayah. Memang aku berharap sangat semoga aku bersalin pada hari Jumaat, Alhamdulilah dimakbulkan. Senang nak ingat besday Areesh sebab 16/5 Hari Guru. Aku lahirkan Areesh ketika usia kandungan 39 minggu, kiranya cepat seminggu dari tarikh due. Nasiblah bersalin awal, Areesh punya berat masa lahir 3.52kg, kalau betul2 ikut due mau bertambah lagi berat Areesh. Kussss semangat nak meneran si kecik ni.




Oklah sekian edisi pengenalan buah hati kepada pembaca mea. Pengalaman bersalinkan si kecik ni aku cerita kat entry lain la ye. Semoga awak membesar dengan sihat dan kuat ye sayang, menjadi anak soleh, berjaya dunia dan akhirat. Ayah Ibu sayang awak.


No comments: