Tuesday 28 January 2014

Retreat BPSM KeTTHA 2014

Assalamualaikum.

Jumaat dan Sabtu lepas aku ke Cameron Highland sebab opis buat retreat kat sana. Kami stay di Century Pines Resort. Ni kali ke2 aku stay di hotel ni, kali pertama masa honeymoon dulu. Hihi. Aku suka duduk hotel ni, selesa dan cantik cuma tang makan kureng sikit.

Disebabkan dah 2 kali aku ke CH ni, perasaan excited tu dah takda. Hubby pun sama, kebetulan retreat tu bersekali dengan hari keluarga, suami boleh ikut. So memang jimatlah kan, hotel dan makan semua free. Hehe. Kami tak berjalan mana sangat pun. Balik2 strawberi dengan ladang teh je yang ada kan. So kami balik Sabtu tu jugak lepas makan tengahari. Memang takda pusing memana pun. Ole2 pun kami hanya beli 2 paket strawberi dengan jagung. Lain2 takda perasaan nak makan.

Dah malas nak cerita panjang, nak share gambar je..gambar ni pun ada yang curik2 dari fb kengkawan dan hp sendiri jugak.. :) 

Otw ke CH..tangan orang yang amik gambar tak bedung. Bambam kan aku..Hehe..
Retreat bermula..tengok kanak2 riang yang hujung sekali tu. Hihi
Hari ke-2..ni je game yang aku dapat join sebab selamat untuk ibu2 mengandung.
Hari Keluarga BPSM KeTTHA 2014. 
Boss dengan PA nya..nampak kan ketembaman aku. Hehe..


No comments: