Wednesday 11 December 2013

Teringin Kepingin Ketam Goreng Celup Tepung

Sekarang ni tengok je sebarang jenis makanan yang dicelup tepung membuatkan aku telan air liur. Lagi2 yang banyak2 serdak tu. Dan yang paling membuat aku teringin sangat sekarang ni ketam goreng celup tepung. 

Dah 2 hari aku teringin, tapi tak tahu nak cari kat mana. Kalau boleh aku nak yang dibeli bukan masak sendiri. Teringat pulak seafood2 goreng tepung dekat pasar malam Cameron Highland tu. Dapnyeeee. Tapi takkanlah setakat nak makan tu aku nak naik Cameron kan. Tak berbaloi langsung.

Andai nasib tak menyebelahi nampaknya kena masak sendiri jugak la kot. Huk3.


Bilalah beliau akan sampai kat perut ni.. T_T
Terbayang kelazatannya. Uhuk3.

inforesep-pisang-goreng
Pisang nipah goreng. Huh, makan dengan sambal kicap. Peh!!!

Sambil menaip ni pun telan-telan air liur dah. Adoyaiiii........



No comments: