Wednesday 4 December 2013

Happy Besday Sayang

Assalamualaikum.

Hari ni genap suamiku 25 tahun. Hik3, aku lagi tua dari suami aku kan, takpe angka tak penting pun. Yang penting kematangan, betol tak. Walaupun suami aku tu time datang keanak-anakkan dia pening jugak nak layan. Hehe.

Hadiah aku tak sempat cari lagi, tapi semalam balik kerja aku bagi dia relek2 je. Aku masak tau. Eh, aku dah boleh masak la. Hehe. Hubby ucapkan tahniah kat aku, yelah beberapa hari nak masuk 4 bulan ni aku dah boleh masak dengan jayanya. Takde masak apa pun, aku masak ayam masak kicap je. Tapi Hubby punya pujian melambong2. Terawang-awang je rasa. Hik3. Almaklumlah 4 bulan tak rasa air tangan aku kan. 

Jam 11.30pm. Wajiblah aku orang pertama yang wish besday Hubby kan. Dalam sebok2 Hubby study untuk exam dia Sabtu ni, aku bukak youtube, aku cari lagu happy birthday. Aku on. Haha, terkejut Hubby. Hubby pun tak ingat esok besday dia. Tak sangka boleh jadi surprise. Hik3.



Hubby pun dah mengantuk terus tidur. Aku tahan mata lagi. Nak tunggu pukul 12am pulak. Masa dah time. Aku bukak video firework lak kat youtube. Hehe, memula tu tak sedar jugak, aku goyang2kan badan dia baru dia bangun. Bangun dengan muka ada senyum. Hik3.

Walaupun biasa2 je apa yang aku buat ni, aku harap dapatlah menggembirakan hati Hubby. Ucapan Ayang untuk Sayang,


Semoga sayang dipanjangkan umur, 
dikurniakan rezeki yg melimpah ruah, 
diberikan kesihatan yang berpanjangan, 
menjadi suami dan ayah yang sentiasa menjadi kekuatan untuk kami. 
InsyaAllah, ayang akan sentiasa memperbaiki diri untuk menjadi yang terbaik pada syg dan bakal zuriat kita nanti.
LOVE YOU SO MUCH.




No comments: