Tuesday 9 July 2013

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadan 2013

Assalamualaikum.



Selamat menjalani ibadah berpuasa kawan-kawan. Semoga tahun ni kita diberi kesihatan yang baik untuk menunaikan puasa hingga ke akhir. 

Aku berazam nak puasa penuh tahun ni, kalau bolehlah. Hehe.

Alhamdulillah, tahun ni berbeza dengan tahun-tahun lepas, aku puasa berdua dengan Hubby sebagai suami isteri. Dan akan bermulanya giliran untuk balik raya. Harap-harap tahun depan sebagai ibu ayah pulak. Hehe. Doakan ye kawan-kawan.

Tapi esok sampai hari Sabtu aku akan berpuasa dengan Dila, Hubby kena extend lagi kat sana sampai hari Sabtu. Pasrah. Nasib ada Dila, kalau tak nangislah aku sorang-sorang masa nak sahur dan berbuka nanti.

Oklah, beku pulak idea nak menaip petang-petang ni. Internet pc aku dah ok, boleh update belog dengan girang. :)


No comments: