Wednesday 15 April 2015

Nescafe Latte Caramel Yummy

Assalamualaikum.

Fuh2, tiup habuk2 dalam belog ni. 

Orang lain dah lama minum nescafe latte ni kan, aku je ni kesian. Hek3. 1st time rasa nescafe ni masa balik kampung 3 bulan lepas kot. Terus jatuh cinta. Sedap gila. Balik Putrajaya cari2 kat alamanda, aeon city mall, giant, kedai 1 malaysia semua tak jumpa. Aik, dah tak keluar lagi ke nescafe ni. Tak boleh jadi ni, kena cari jugak. Sampaikan aku search kat lazada. Ada, tapi cas penghantaran lagi mahal dari harga nes tu sendiri. Acanee. Hehe. 

Sebenarnya aku ni tak boleh minum nescafe. Mesti akan pening kepala. Kadang2 tu kopi 3 in 1 pun tak boleh sembarangan, mesti akan pening jugak. Tapi nescafe ni bila aku minum tak pening pun, ok pulak. 


Dan akhirnya, jumpa jugak nescafe ni dekat Speedmart Presint 9. Haha, jauh2 cari sampai ke bangi dekat sini ada rupanya. Hehe. RM 10.90 ada 20 sachet. Murah kan.  Lepas tu tinggal 2 pek pulak, haruslah aku rembat cepat2. 

Hehe, saja je up entry ni sebenarnya, tak nak bagi bersawang2. Oklah kan dari takda. Banyak cerita lain nak share tapi takde mood. Emel dari kengkawan tanya pasal ectopic aritu pun ada yang tak sempat nak reply, sebersalah sangat ni. Sabar ye, saya akan reply satu2 bila kelapangan.

Oklah, tataaaa.


No comments: