Thursday, 13 February 2014

26 minggu

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, esok genap baby 26 minggu dalam perut ibu. Makin tak sabar ibu ayah nak tunggu baby keluar. Dalam masa yang sama takut jugak. Hehe. Ibu asyik mimpi baby dah keluar je. Hihi, macam mana lah rupa baby kan, macam ibu ke macam ayah.

Yang paling buat ibu ayah teruja, sekarang ni baby dah pandai bagi respon kalau ibu ayah tepuk-tepuk manja perut ibu, sekali ibu tepuk kadang-kadang berkali-kali baby balas. Kalau ibu ayah cakap-cakap dengan baby pun baby dah pandai bagi respon tendang-tendang perut ibu. Perasaan ibu ayah Allah je yang tahu. 

Ahad ni ibu ayah nak pergi buat 4d scan untuk baby tau. Nak tengok perkembangan baby. Yang paling ibu ayah tak sabar nak tau baby ni boboy ke gegel. Hehe. Ibu ayah tak kesah baby boboy ke gegel yang paling penting baby membesar dengan sihat dan sempurna. Nanti baby jangan malu-malu pulak tau.



4 comments:

anis suryanie said...

ala... bestnye dah 26w and dh boleh tgok gender nanti.. anis baru nak msuk 19w.. kalau nak buat 4d pun kna tgu 23w.. mmg excited kn nak tau gugurl or boboy.. hehehe..

btw, anis 1st time singgah n follow sini :) salam kenal

meazrynn said...

tu lah anis..
memang tak sabar nak buat 4d..
ni nak tunggu ari ahad pun mcm lamenyeee lahai..hehe..
xpe..pelan2 ek..nnti smpai jgk turn anis..

thanks ye sudi follow rin.. done follow anis juge..salam kenal ye.. :)

cik mah said...

Seronokkan bila bby bg tindak balas...excited sngt..take care ye...

meazrynn said...

Cik mah

excited sgt kan...btw tq dear..
selamat berpantang.. :)