Friday, 22 February 2013

GAMBAR : Majlis Persandingan Part 1

Assalamualaikum.

Lebih kurang sebulan bernikah, 23/12/2012 tibalah masanya kami menjadi Raja Sehari. Kenapa sehari, sebab singgahsana beribu2 tu kami boleh naik sehari je, tu pun tak sampai sehari. Sedih! Dah, jom layan gambar-gambar yang diambil oleh OP kami.

Lokasi bersejarah.
Dewan Orang Ramai, Felda Bukit Aping Barat, Kota Tinggi, Johor.
Banting DIY.
Goodies untuk VIP dan  Anak Kecil. Design Cawan pun DIY jugak. 
Goodies untuk tetamu  > DIY paper bag. Cute kan.

Mom + Aling + Anuar's Family. ♥ them so much.

Sanak saudara.
Sanak saudara lagi.
Lagi-lagi sanak saudara. Hehe.
Orang kuat di sebalik tabir 1.
Orang kuat di sebalik tabir 2.
Suami sebelum berarak.
Posing dulu. Ensemnye suami saya. Hehe.
Kompang dipalu...pengantin baru. Ahaks..
Cewah suami saya.
Melihat persembahan zapin dan tarian sumazau.


Anak buah saya excited nak persembahkan tarian ni di majlis persandingan saya.
Sangat terharu. Sob sob.
Selesai tari menari, kita tol2 pulak ek.
Semangat sedara semua nak duit tol ye.
Tol pengantin pulak.
Yeay, mak andam bagi pass suami jalan.  

♥ u till jannah.
In Syaa Allah.

Gambar-gambar sekitar dalam dewan akan diupload dalam Part 2 ye. Banyak sangat dah ni.. (^_^) ..

3 comments:

CaDLyNN said...

cantik!

meazrynn said...

Cadlynn :

thanks ye.. :)

nuraziera said...

cantiknya semua gambar... bole share siapa photographer? hehe