Friday 25 May 2012

Kau ke utara..Aku ke selatan..♥


Assalamualaikum...


Wah, tajuk.  
Macam drama TV3 pulak kan.  Hee
Esok aku akan balik Johor.  Hantar Aling anak buah aku menyambung pelajaran di Kolej Matrikulasi Kuala Pilah.
Alan pulak akan ke ke Kedah.  Kawan tempat kerja dia kawin.
Tengok, utara selatan gitu kan.
Semoga perjalanan dan urusan kami dipermudahkan dan selamat sampai ke destinasi. Amin..




Sebelum aku dan Alan ke destinasi masing-masing, Alan ajak jumpa dulu. 
So, malam tadi aku dating dan berbuka puasa bersama Alan kat Karnival Himpunan Sejuta Belia.  Rasa macam lama dah tak jumpa.  Padahal baru 3 hari.  Hee
Kitorang sebelum ni memang selalu berjumpa, tapi sejak Alan duduk di Bangi, jarang-jarang dah.  
Almaklumla, dah jauh sikit.  Hee
Jalan-jalan kat sana, takda apa yang menarik.  Mungkin banyak booth dan gerai2 yang dah tutup @ belum bukak.  Kalau datang Sabtu Ahad sure meriah punya.  Tapi nak buat macam mana.  Masing-masing ada rancangan sendiri.


Minggu depan nak balik kampung lagi.  Kawan Alan kat Johor pulak kawin.  Sekali nak ambil album tunang.  Haris cakap dah 3 minggu siap.  Tak sabonyeeee.. :)

No comments: