Wednesday 12 June 2013

Seram yang tak seram

Assalamualaikum.

Tadi pagi lepas boss pergi meeting aku pun dating. Hoho, berani kan. Takdelah, aku pergi hantar mertua ke TBS. Dah 5 hari diorang kat sini. Adik Hubby, Dila praktikal kat Bangi, duduk rumah kami. So MIL dan FIL nak tengok anak bongsu kesayangan dapat sesuaikan diri tak kat sini, bila rasa dah ok tu yang diorang nak balik. Tapi Floria nanti diorang datang lagi, nak jenjalan kat sana katanya. Sebelum balik sempat jugaklah aku shopping tudung dan baju kat TBS tu, sesorang pun jadik. Hehe.

Malam tadi aku pergi Jamuan Jasamu Dikenang untuk mantan menteri kementerian aku, Tan Sri Peter Chin Fah Kui kat Marriot Hotel. Dalam pukul 11 lebih baru sampai rumah, seram jugak sorang-sorang dari parking nak ke blok rumah. Tengah aku otw nak sampai blok, aku terdengar ada perempuan menangis. OMG.

Aku dah seram, dah lah balik memalam dengar pulak orang menangis teresak-esak. Aku pandang kiri kanan. Takde orang. Pandang atas. Jeng jeng jeng. Rupanya tangisan tu datang dari salah satu rumah dari blok C. Aku duduk blok B. Memang kuat gila perempuan tu menangis. Aku agak gaduh-gaduh manja suami isteri. Tapi dah tahap nangis teresak-esak rasanya tak manja dah kot. Hehe. Lepas tu cepat-cepat aku naik lift. Takot jugak kot-kot suara yang aku dengar tu bukan suara orang. Hohohoooo..


Gambar: antara geng BPSM yang sempat disnap gambar sempena Majlis Jasamu Dikenang...xoxoxo..smua mau lari balik..hihih
Asyik2 chinese food. I tekak melayu so kurang sikit makanan2 cina ni. Tapi masih boleh telan la. Hehe.




No comments: